viernes, 6 de diciembre de 2013

On the ranch 牧場で En la estancia في المزرعة



After our boat ride past blue and white icebergs, we arrived at what would be our home for the night:  Estancia Cristina.  It was heaven on earth!  We rode horses across streams, hiked to the Upsala glacier and some of us even enjoyed an Argentine asado.  Shauna and I got very teary when we saw the room that we were assigned.  We were in the house called "Familia" and our room's name was Herbert, which coincidentally is our grandfather's name.

船で青白い氷山を過ぎた後、その晩の新しい宿のクリスティーナ牧場に着きました。地上の楽園みたいでした!渓流から馬に乗り、ウプサーラ氷河まで山を歩き、アルゼンチンのアサードいうバーベキューを楽しみました。ホテルの部屋を見た時、私とシャーナは胸に熱い物が込み上げました。キャビンの名前は「家族」で、部屋の名前は「へーベーット」でした。たまたま「へーベーット」はお祖父さんの名前でした!


Upsala Glacier ウプサーラ氷河

No hay comentarios:

Publicar un comentario