martes, 3 de diciembre de 2013

My sister Shauna シャーナ姉さん Mi hermana Shauna اختي شانا


Wow!  It's been over a week since my last post!  My sister, Shauna came for a visit and we pretty much ran around non-stop!  She's currently at the Buenos Aires airport waiting for her flight home.  I'm sad to see her go, but we had so many amazing adventures.  I'll try to give you some of the highlights on this blog over the next few days!  In the meantime, here are a few pictures from her first days in town, exploring the beautiful parks in my neighborhood.

すみません!ブログをほとんど2週間休んでいました。姉のシャーナが遊びに来て、あちこち行きました。今彼女はブエノスアイレスの空港で家までの飛行機を待っています。寂しくなりましたが、色々なアドベンチャーをエンジョイしました。今週私はぼうけんについて書くつもりですが、とりあえずシャーナさんの始めての日公園に行ったときの写真を載せています。





 A caracara カンムリカラカラ Un carancho" طائر جارح "كاراكارا

Geese ガチョウ Gansos أوز



No hay comentarios:

Publicar un comentario